2015. január 13., kedd

Anyagfüggő vagyok

Amikor egy anyag CSAK úgy megszólít....akkor jön a vész, mert addig nem nyugszik belül az a kis kíváncsiság, hogy ez valóban az -e aminek látszik?
Így történt ez ma is...anyagot kerestem...de ez a kis vörös állandóan kikandikált...végül is engedtem neki és megdézsmáltam...



Olyan mókus színe volt, hát megrajzoltam a mókuskámat...nyírtam, és már is varrásba kezdtem...



azt hiszem olyan kis szende-szundira sikeredett...a következő ébren lesz...mert még van az anygkincsből ...
Eszembe jutott kedvenc mondásom...

Felesleges rongy minden háznál van. Egy kis fantáziával, kézügyességgel, szívvel,és szeretettel könnyen JÁTÉKORSZÁGOT, meséket varázsolhatunk belőle.

Ha a Mókus család elkészül akkor a mese már "gyerekjáték "lesz....
Addig is Mókuskámat kivittem a szép tavaszias januárba, hadd szokja a friss levegőt is...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése