2015. október 8., csütörtök

Retró egér története....

Levél jött a TRÉVNEK!

Kedves Alkotók!
Igazából én egy konkrét egeret kerestem jó ideje már mindenhol a neten, mikor rátaláltam a csatolt képre (ezen látszik az eredeti és a reinkarnált egér is). Valaki elkészítette az én régi egerem hasonmását még évekkel ezelőtt és feltette weboldalára.
http://4.bp.blogspot.com/_bFn6ZpZXmGI/SloobBovLqI/AAAAAAAABeQ/yySZFdlflrY/s1600-h/Eg%C3%A9r.jpg
 Meg is kerestem őt, de nem vállalja, mert már régen volt, szabásminta sincs és nagyon el van foglalva frown hangulatjel
Titeket egy kedves Meska boltos ajánlott smile hangulatjel
Érdeklődöm, hogy a küldött kép alapján el tudnátok készíteni nekem ezt az egeret?
A(z) eger_4.jpg megjelenítéseA(z) eger_3.jpg megjelenítése
A(z) eger_5.jpg megjelenítése


Illetve már nem is nekem - babát várok és szeretném, ha ez lenne a kis kedvence smile hangulatjel
Ha igen, akkor leírom a részletes paramétereket (méreteit és azt, hogy milyen színben szeretném - maradna kockás, csak lehet, hogy nem piros, hanem rózsaszín).
Válaszotokat előre is köszönöm, üdvözlettel: Martina
Az elkészítése rám várt...ami külön jóleső érzés volt, mert a fiamnak is egy kedvenc játéka volt...anó, DE ott volt a dilemma is, hogy nekem Szarvas Mici munkája után kell újra produkálnom a reinkarnációt...

BESZÉLJENEK A KÉPEK!



Egérkének testvérei születnek hamarosan...














.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése