2016. augusztus 30., kedd

Fanni ovodás lesz

Hihetetlen...még most mentem a kórházba, mert megérkezett 1. számú unokám...és...kezdődhet az 1. megmérettetés...
Ovodásak leszünk...így többes számban, mert egy Mama ilyenkor átalakul...teljesen bezizzen...én legalább is nagyon.
Végig gondolom a multat, a saját élményeimet...a gyerekeim ovodás idejét...jeleket, élményeket...szerepléseket
Válaszhatott jelet az én babám is...mi más is lehetne az Ő elképzelése szerint...KATICA....katica, mert Anya is Katica https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1004655826243707&set=a.1004653616243928.1073741848.100000978978715&type=3&theater

kezdődött a nagy tervezgetés...végre varrhatok újra ovis zsákot...(ezt megoldotta a helyzet más módon)
             DE azért nem adtam fel
a Katica lány még keresi a rendeltetését, de Fannikám ezt választotta...

Kezdődhetett az apróságok cimkézése...

mivel nem találtam 7 pettyes Katicát...elkezdtem a hímezgetést...
azt hiszem lesz még pár álmatlan éjszakám benne...de készültek bevarrhatós, rávarrhatós, akaszthatós, csíptethetős, kitűzhetős Katicák...

közben a "csinossá válás "sem maradt el...Fanni is készült az ovodába...


köröm festés, mert enélkül nem lehet ovodába menni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése