2016. szeptember 2., péntek

Azt hittem MÁMA EZ MÁR NEM SZAKAD TOVÁBB...

A KICSI FIAM óvodás volt...az volt az 1 nap /1 nadrág időszak...
Szerencsére gond egy szál se varrni tudó lévén...az idő is rengeteg, csak 3 munkahelyem volt, meg 2 gyerekem...
Adódott egy szuper jó üzlet ahol készletkisöprés lévén...mindjárt beszerezhettem az ügyeletes adagot...10 db szuper jó nacikat...1-nek az árán...
Nagy volt az öröm...egy ideig nem kell varrni...
Fére tettem 1 extrát...ünnepélyesebb alkalomra...ez még folt mentes maradt...se tinta se fű, se kedves figura nem volt rajta...
Reggel az öltözésnél a Kicsikém megkérdezi...Anya ezen miért nincs "olyan"
....Hát kisfiam ez még új ...nincs kiszakadva,,,nem kellett rávarrni...semmilyen figurát...

Jön haza délután az én gyerekem a fenekén nincsen nadrág...kérdezem kétségbeesve...mi történt...HÁT CSÚZDÁZTUNK A MÁTÉVAL....
Ja akkor értem...de ez már nem visel el semmi olyant amit rászoktam varrni...
Alig telt el azóta 30 év...de a helyzet nem változott..Anya foltoz...varr kicsi takaró cimkéket ahová lehet...
NO DE EZZEL MIT CSINÁLJAK ? és ez 1 hónapon belül az 5. nadrág...??????????



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése